Ekstra Bladet ny partner i Hungry.dk
Ekstra Bladet er ny partner i det hastigt voksende Hungry.dk, som siden marts 2013 har tilbudt takeaway i samarbejde med mere end 600 lokale restauranter.
Takeaway-portalen har på rekordtid skabt sig en betydelig plads på markedet, og det skyldes i stor udstrækning fokus på bestilling via mobilen og applikationer. Ekstra Bladet skal nu booste den mobile satsning og sørge for den rette opmærksomhed. Hver måned har ekstrabladet.dk flere end 60 millioner besøg, heraf en tredjedel på mobil.
- Vi tog kontakt til Hungry.dk, da det er en rigtig spændende start-up virksomhed med erfarne kræfter bag roret. Branchen er også interessant og den har fortsat stort potentiale. Målgruppen på ekstrabladet.dk matcher utroligt godt med Hungrys, og med vores store rækkevidde kan vi hjælpe Hungry med betydelig eksponering, og skabe en kendskabsgrad, der giver resultater, udtaler Ekstra Bladets digital direktør Søren Svendsen.
Hungry.dk blev lanceret i marts 2013 og samarbejder nu med flere end 600 restauranter fordelt over hele Danmark. Virksomheden er stiftet af erfarne kræfter fra online- og takeawaybranchen, med Morten Larsen i spidsen som hovedaktionær og bestyrelsesformand.
- Jeg er utrolig stolt af, at vi stifter en virksomhed, vækster forretningen voldsomt og er i stand til at tiltrække investorer og partnere på kun otte måneder. Ekstra Bladet er en meget spændende partner for Hungry.dk, da deres platform har en markant marketing power, som en opstartsvirksomhed som vores har stor glæde af, siger Morten Larsen om partnerskabet.